onsdag den 28. marts 2012

Thank you lord in heaven!

SÅ ER JEG TILBAGEEEEE! :D

Åh gud, der er jo sket meget siden sidst! Gymnasiet, kæreste, iPhone, minus kæreste, ny hårfarve, snart 18! Alt for meget... Hm... Vil lige undskylde for min manglende tilstedeværelse, men har prøvet i alle disse mange måneder, at finde ud af hvilken e-mail adresse, det var jeg brugte til at oprette min blog.. kunne ikke huske det... :3 MEN! i dag var lykken med mig. Det har faktisk været en god dag i dag. Første modul: afslapning. Resten af skoletiden: wannabe-terminsprøve, som faktisk gik okay godt.. har jeg i hvert fald fornemmelsen af... Hm.. Hej 02! Ej, skal nok vende tilbage med hvordan det faktisk gik xb Men det var sgu meget rart, at få fri kl. 12.30!

To be continued...

P.s. hvis i nu skulle være en lykkelig (... eller ulykkelig) ejer af en iPhone, så gå da lige ind på instagram og follow mig! Hvis I ikke ved hvad instagram er: ....... DOWNLOAD DET! Og så follow mig :)
Navn: forapessimistimveryoptimistic
Ja, det er en masse ord sat sammen! For jer der er mega forvirrede nu kan jeg lige skille dem ad for jer: for a pessimist im very optimistic :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar