tirsdag den 5. april 2011

Aaaaargh!

Argh, for fuck sake! Kan ikke tage det mere!


Nu skal i høre:
Jeg gik i en klasse med nogle skønno mennesker. Pisse fedt, bortset fra, når man er en af de dersens mennesker, som, af en eller anden grund, trækker de der mennesker som ingen kan holde ud, til sig som en kæmpe magnet... Okay, jeg indrømmer at jeg havde det godt med denne person de første, like 6 måneder eller sådan noget. Men så efter længere tid fandt jeg altså ud af at denne person var pi**e irriterende i længden... Kender I ikke det, når man godt kan klare nogle personer i kortere tid, men fandme ikke konstance!? Nåh, men altså det gik fint nok, indtil jeg begyndte at være meget sammen med nogle mennesker, som bare hadet denne person til helvede. Og de sagde så, at jeg da bare skulle vende personen ryggen og sige "fuck dig". Men nu er jeg desværre også en af de der mennesker, som har virkeligt svært ved, at sige nej, til folk... Hvilket faktisk er pisse irriterende, for så kommer man til, at skulle alt muligt man faktisk ikke rigtig har lyst til. Og til sidst bliver det til sådan noget, hvor alle andre ude fra bare tænker "omg, hun er da godt nok en røvslikker" (eller noget i den stil) . Men det vil jeg ikke være... Det er jo klart... det er der jo ingen, der vil være...


Åååårgh! Life is a bitch... and then you die. (- citat af Sarah Eskelund Hansen <3)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar