søndag den 3. april 2011

Weekend med nogle skønno mennesker!

Jeg skal jo hjem i næste weekend, så jeg blev jo ligesom nødt til at blive i denne weekend, men det blev fakkertisk mega hyggeligt! :D Vi tog til Odense og spiste på Italiensk restaurant, fik is og var på McD. Og søndag tog vi til havnen og fik is igen... :D


Men nu glæder jeg mig bare mega meget til næste weekend. Selvom der er elevfest på min efterskole og jeg ikke kan komme, fordi jeg er blevet inviteret til gammel elevfest på min gamle folkeskole for like 60 år siden og har ligesom sagt ja til det. Men ved ikke hvad jeg helst vil, hvis jeg kunne vælge, for savner helt vildt de gamle, men vil heller ikke gå glip af den, måske, sidste elevfest på verdens bedste efterskole... ): emma dilemma... Men har valgt gammel elevfesten, så glæder mig til at se dem (:


Der er bare 30 mia. mio. år til det bliver fredag lige nu...
Skal bare igennem ugen...
Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar