mandag den 4. april 2011

Noget nyt?

Kender I det, hvor man kører surt i noget og der bare skal ske et eller andet? Well, sådan tror jeg lidt jeg har det for tiden... Altså der er skide fedt på min efterskole, men det er som om der mangler et eller andet... ved bare ikke hvad. Føler også bare at alle har det godt på nær mig... ved ikke... nu lyder det også som om jeg er i vildt emo mode, men det er fandme også rart nogle gange. (!)


Omg, sidder og hører mega trist musik, imens jeg er i lidt dårligt humør, og det gør det ikke meget bedre... for nu kommer jeg jo til at tænke på alle de dårlige ting i mit liv, uden at fokusere på de gode... hvis der overhovedet er nogle... EIJ, se selv, er mega negativ. Savner min bedste veninde hjemme i Danmark ;b


Det er satme også hårdt at gå på efterskole inthe middle of fucking nowhere, hvor man har fire timer hjem fra... ville gerne kunne gå på efterskole igen og så vælge én tættere på hjemme, bare for at prøve at komme tidligt hjem, når jeg skla hjem i weekenderne. For kan ligesom ikke lave forfærdeligt mange aftaler, når jeg kun har lørdag at lave noget i... :b Men jeg klager ikke! eller...


Åååh, hvor jeg glæder mig til at starte i gym, for så er jeg hjemme igen ved alle de skønne mennesker, som jeg kalder mine venner ;D + så kommer jeg også igang med noget nyt... hm... ikke dårligt :b men så skal jeg jo igang med actually at lave noget i skolen... øb bøv!


Altså I må ikke misforstå mig, jeg elsker simpelthen at gå på efterskole, men det kan bare endnu ikke måle sig med min gamle skole. Elskede den klasse. Det kan jo selvfølgelig også være at jeg i sommerferien finder ud af at efterskolen faktisk var en federe oplevelse... Nu må jeg se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar