søndag den 29. maj 2011

Eeewwwwww!!!!

Fy for satan i helvede!!!!
Ej, det er simpelthen for klamt!! Føj for den lede!!!
Så sidder man stille og roligt på sit værelse og så kommer der bare den mest grumme lugt et eller andet sted fra. Så Mia Jønsson Petersen rejser sig og udforsker værelset. Jeg udbryder: "Altså Cille fik mad her forleden... Jeg håber kraftederperkme ikke, at hun har været så dum, at smide det ud i vores skraldespand, som hun ved vi tømmer én gang om ugen..." Mia lugter til skraldespandene og skriger: "Jeg har fundet synderen!!" Jeg flytter nogle ting i skraldespanden og hvad dukker så op nede nederst i skraldespanden? Dejlig varm og muggen pasta med lidt skøn Thousand Island dressing, som nu er blevet halv gult. Uhhmmmmm! Så vi flygter alle sammen over i min seng. To minutter efter kan vi alle lugte den lede bandit!


Adr bvadr!!! Men fuck det var grinern!! xD


Bare rolig Cille, vi har udryddet krabaten ;b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar