mandag den 30. maj 2011

Fødselsdag! :D

Ved godt det er lidt længe siden, men jeg er kommet i tanke om, at jeg da ikke har fået skrevet et indlægsbind (det er min måde at sige et indlæg, bare lige sådan så alle er med på den) om min fødselsdag... Så her kommer det! :D


Havde seriøst bare en mega fantelastisk dag!! Tror aldrig nogensinde jeg har haft en fødselsdag der var så god... For at det ikke skal blive et kedeligt indlægsbind, for dem som har læst min note på face, så vil jeg istedet for frotælle om en fødselsdag som jeg holdt rigtig meget af, da jeg var lille :)


Det var det år, hvor jeg blev 8... Eller var det 7?... Okay jeg ved det ikke! xb Men altså, i hvert fald så havde jeg ønsket mig en cykel. Tohjulet vel og mærket, for nu kunne jeg jo cykle uden støtteben og så skulle jeg jo også have en, der passede... xb Men det skulle self ikke være hvilken som helst cykel, næ nej, det skulle være en der var lyserød lilla og blå, for de farver kunne jeg nemlig godt lide... xD


Og så den dag vi holdt min fødselsdag, kom mine forældre lige pludselig med en kæmpe pakke fra min mormor, som var pakket ind og set hele. Og ja, hvad tror I så det var? En tohjulet cykel, som var lyserød og lilla :D:D Jeg blev mega overlykkelig, for at have fået den. Så indtil i år var det min yndlingsfødselsdag, og nu ved I så hvorfor xD


Den dag i dag (det lyder mega cool, så det skulle bare med! :D) er jeg mega impressed af mine forældre, fordi overhovedet fandt en cykel, der matchede mine ønsker så godt xD Så tak til dem!


Så det var så det jeg havde at fortælle xb Hvis I synes det er dårligt, så... er det bare jeres eget problem!!! xD Ej, det bare gas ;b


Men nu vil jeg så gøre noget, som jeg ikke har gjort, i et indlægsbind, før (uff, det lyder... faktisk ret klamt xD)... nå, men det er simpelthen, at sætte et billede ind! Ö Wow!! Wild, right?! :D


Det er et billede, som jeg har fundet på Google, for jeg har ikke et originalt... men det skal forestille den cykel  jeg fik. Så hvis I bytter det røde/orange ud med lilla, så ligner den faktisk forbløffende meget! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar