søndag den 29. maj 2011

Drømmerier..

Oh my goat... Havde bare den mest mærkelige drøm evar!


Nu skal I høre: (hæh, det skriver jeg hver gang jeg skal fortælle noget.. hm.. xb)
Nej, men altså, kan faktisk ikke huske hvad den startede med... Noget med at FLE var på tur sådan rundt omkring i landet og så lige pludselig var min far der Oo Nåh, men i hvert fald så, faldt vi lige pludselig over en mark, hvor der gik køer og i midten var der et træ. Det så mega idyllisk ud. Men når man så så nærmere, kunne man se, at i baggrunden stod der sådan nogle isbiler... I ved dem, hvor der er køer på... Vent... det er isbiler der ser sådan ud, right?... Nåh, men i hvert fald så, var det virkelig underligt. Og det var vi alle så lidt meget fascinerede af i et stykke tid, og så drømte jeg noget andet...


Vi var på skolen (FLE) alle sammen, det var onsdag og vi skulle hjem på weekend. Og så lige pludselig var der et eller andet med, at der var en der skulle ofres... Spørg ikke hvorfor... Men altså, det blev af en eller anden grund Sarah Flæskelund Hansen, der skulle ofres... Så jeg gik og ledte efter knive, økser og alt andet skarpt vi kunne bruge. Og så kom jeg tilbage og de andre havde lagt Sarah ned på et bord og så tog de knivene og borede dem ned i hendes hænder, lidt ligesom Jesus... Og jeg spurgte om det gjorde ondt, men det gjorde det ikke, sagde hun... Og så kom min gamle klasselærer og var lige ved at opdage hvad vi lavede, men jeg distraherede hende og så fik jeg mango af hende... wtf?


Men så skulle jeg pakke, for der var ikke så lang tid til bussen kom. Og så var jeg lige ved ikke, at nå det, indtil jeg så opdagede, at der var et kvarter til den kørte, så jeg havde da masser af tid. Men så kom jeg til at være ssmmen med Sarah og en eller anden, som jeg ikke kan huske hvem var... Men så så jeg på klokken og så var den lige pludselig tyve minutter i fire, og bussen kørte altså klokken kvart i tre (i min drøm), så var mega depressed, så jeg spurgte om Alice ville køre mig til stationen, og det ville hun godt. Super tænkte jeg. Så jeg hentede mine ting, og gik ud på parkeringspladsen. Men kunne ikke finde hende... Så jeg ringede til hende og så sagde hun at hun var taget til koncert i Tønder, så dér skulle jeg bare komme hen... Og så begyndte jeg at græde, for jeg vidste ikke, hvordan jeg skulle komme til Tønder... Weird, I know... Og så vågnede jeg...........


Der er seriøst noget galt med mig...... Oo  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar